ترفندهای سئو دائم در حال تغییر و به روز شدن هستند. همه ی ما میدانیم که موتورهای جستجو هر سال الگوریتمهای سخت گیرانهتری را برای ارائه نتایج دقیقتر و بهتری به کاربران، به کار میگیرند. شما هم برای اینکه بتوانید به خوبی خودتون رو با این الگوریتمها سازگار کنید و بهترین طراحی سایت در اصفهان باید مرتبا استراتژی سئو خود را به روز کنید. برای همین ما به عنوان یکی از شرکتهایی که
اگر تا به حال در گوگل درباره چیزهایی مثل: بهترین رنگها، اسکار دستور پخت غذا و… جستجو کرده باشید قطعا با این صفحه روبرو شدید.
جوابهایی که گوگل به ما میدهد بر اساس اطلاعات سایتهای مختلف است. همونطوری که در عکس می بینید، گوگل در جواب سوال بهترین رنگها به ما اطلاعاتی خلاصه از یک وبسایت داده است.
برای اینکه متوجه بشیم مزایای این صفحه برای ما چیست اول باید بررسی کنیم که هدف اصلی ما از سئو چه چیزی است؟ ما با بهینه سازی تلاش میکنیم که کاربرهای بیشتری ما را ببینند. و وقتی کاربرهای بیشتری لینک ما رو میبینند احتمال اینکه وارد سایت ما بشن هم بالاتر میرود. حالا شاید بهتر متوجه بشید که این صفحه چطور به ما کمک میکند. این صفحه یه بخش بزرگ از صفحه نتایج جستجو رو به ما اختصاص میدهد که شانس دیده شدن سایت را خیلی بالا میبرد.
با رقابت شدیدی که توی صفحه نتایج بهوجود اومده است، از تبلیغات گوگل گرفته تا … هر چه لینک سایت بزرگتر نمایش داده شود بشه قطعا ورودی ارگانیک بیشتری رو خواهیم داشت.
گوگل اسم این صفحهها رو انسر باکس (جعبه پاسخ) گذاشته. اما ما چطوری میتونیم توی این انسر باکسها قرار بگیریم؟ ما برای استفاده از این قابلیت باید از فیچر اسنیپستها استفاده کنیم. ما یکی از متخصصهای سئو در اصفهان هستیم پس اگر اطلاعات بیشتری درباره فیچر اسنیپستها لازم دارید میتونید با ما تماس بگیرید.
سال ۲۰۱۵ گوگل تصمیم گرفت که الگوریتمی به نام رنک برین رو طراحی کند تا رفتارهای انسانها رو توی جستجوها بررسی کند. هدف گوگل از این الگوریتم جدید این بود که نتیجههای دقیقتر و مرتبطتری را ارائه بدهد.
این الگوریتم rank brain به علاوه بررسی رفتارهای کاربرها، مسئول جواب دادن به عبارتهایی که تا حالا جستجو نشده اند، است. شما میتوانید با کمک این الگوریم و استفاده از جستجوهای جدید حجم زیادی از ورودیهای ارگانیک داشته باشد.
قطعا پیش آمده که یه عکس یا صدا رو جستجو کرده باشید. این مدل جستجو کردنها میتونه آینده بهینه سازی برای موتورهای جستجو باشد. شاید از دید مخاطب جستجو کردن عکس با متن تفاوتی نداشته باشد، مثلا اگه کاربر عکس سی و سه پل رو جستجو کند ممکن است نتایج برای اون تفاوتی نداشته باشه. اما از نظر سئو در اصفهان ، سی و سه پل و عکس سی و سه پل تفاوت بسیاری دارند.
حتی ممکن است جستجوها به صورت مکالمه با دستیارهای صوتی انجام بشوند. در اینصورت سئو صرفا درباره پرسخها و پاسخها نیست. بلکه درباره مکالمههای روزانه شما و دستیار صوتیتون هست.
ممکنه هنوز در دوران طلایی جستجوهای غیرمتنی نباشیم ولی باید قبول کنیم که این مدل جستجوها آینده سئو اند.
اهمیت سئو داخلی فقط برای امسال نیست. سئو داخلی همیشه یکی از مهمترین بخشهای سئو بوده، هست و خواهد بود. سئو داخلی از اون کارها نیست که یکبار اون را انجام بدهیم و فراموشش کنیم. ما هنوز آمارهای فوقالعادهای رو از سئو داخلی سایتها میبینیم که تاثیر اون رو به ما ثابت میکند. خیلی کم پیش می آید که این آمار رو از چیزهای دیگه توی دنیای سئو ببینیم.
برای اینکه بهتر با سئو داخلی نتیجه بگیرید باید به این هشت نکته بسیار مهم دقت کنید:
هر چقدر که سایت شما سئو داخلی خوبی داشته باشد اما از نظر سئو فنی خوب نباشد شما نمیتوانید نتیجه بگیرید. یکی از مهمترین بخشهای سئو فنی هم این است که سایت شما از لحاظ فنی قوی و سریع باشد. نکته دیگه هم که باید بهش دقت کرد اینه که سایت شما باید توی همه سیستمها و مرورگرها به خوبی نمایش داده شود.
سرعت و تجربه کاربری سایتتون از مهمترین فاکتورهایی هستن که موتورهای جستجو خیلی مهم اند. یعنی اگه سایت شما از نظر گوگل، بینگ یا… کند باشه اونا کمتر شما رو نشان می دهند و شما قسمت زیادی از ورودیهای ارگانیک خودتون رو از دست می دهید . جدا از بحث سئو، کاربرها خیلی زود از دیدن سایتهای کند صرفه نظر میکنند و دیگه به سایت شما سر نمیزنند.
اگر که نمیدانید چطوری باید به خوبی سئو فنی را انجام دهید، ما یکی از آژانسهایی هستیم که خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان انجام میدهیم.
انتخاب بهترین شرکت برای طراحی سایت
روش بک لینک گرفتن از ویکی پدیا
اهمیت تولید محتوا بیشتر است یا لینک سازی؟
چند تکنیک ساده برای کاهش بانس ریت سایت